Jak hra probíhala?

Aneb hra z pohledu jedné členky vítězného týmu:

“Všechno to začalo na Vyšehradě. Týmy se přepočítaly, účastníci si zkontrolovali baťůžky s teplým oblečením, svačinou a pitím a potom se všichni přenesli do 10. století. Za chvíli se zjevila Libuše a věštila, i když ne úplně… A hlavní úkol všech výprav byl na světě: zachránit bezejmenné město před nájezdy barbarů dokončením známé věštby.
Ještě na Vyšehradě mělo všech 11 skupinek rozeseto úkoly, za kterými se potom vydaly do různých částí Prahy. Myslím, že každý si našel něco, ať už to byla Harmonie na Kampě, oběšenec v Husově ulici, Hus na Staromáku, nebo staré i nové synagogy. Bonusové úkoly (jako třeba vypít pivo u Chlupatýho ducha), nouzové stanoviště a půlnoční konečná zastávka – to všechno bylo na Staroměstském náměstí. Po půlnoci se každý “rozběhl” do své či půjčené postele a probudil se do nového dne, ve kterém ho čekala další etapa.
Denní část začínala na Kampě u Karlova mostu, kde dostali kapitáni týmů podrobné instrukce a šifry. V této etapě soutěžící navštívili pět stanovišť: Anežský klášter, Horní Jelení příkop, Žofín, Strahovský klášter, Václavské náměstí, na kterých byli více či méně ochotní zbrojnoši a dvorní dámy. Na každém stanovišti byla zašifrovaná část věštby a šifry pro určení další zastávky. Na konci etapy ve věži Nejsvětějšího Salvátora čekal netrpělivě Přemysl Oráč na celou věštbu, aby mohl zachránit bezejmenné město. A povedlo se, máme Prahu!
Po konci Pražské hry byla ještě mše sv., někdo trefil do Družinské kaple, někdo o patro níž do kostela, ale všichni jsme byli u jezuitů na Karlově náměstí. :) Zato zaručeně všichni trefili na grilování a večer se protáhl do noci.”

Bětka z týmu Jak Mrva